مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-05سياسي

فارس من| ایجاد گفت وگویی به دور از فضای دوقطبی بین معترضان در رسانه ملی


این روزها با پایان یافتن اغتشاشات و ناامنی های خیابانی که خساراتی از نظر جانی و مالی به دنبال داشت این مساله مهم فهم شد که فضای مجازی و ابزار رسانه چقدر می تواند همانند چاقوی دو لبه عمل کند.

- خبرگزاری فارس، گروه خبرگزاری فارس با امضای کثیری از مخاطبان و هموطنان در پویشی با عنوان ایجاد گفت وگویی به دور از فضای دوقطبی بین معترضان در رسانه ملی به شرح زیر به ثبت رسیده است:  بسم الله الرّحمن الرّحیم در پناه امن حضرت مادر فاطمه الزّهراء المرضیّه سلام الله علیکِ با سلام و احترام ؛ ما فرزندانِ ایران ، که نه اصلاح طلبیم، نه اصول گرا ، نه اغتشاشگر و نه ضد نظام اسلامی! با این استدلال که : نقش معاندینی که آب را به نفع منافع خود گل آلود می کنند ، برای مردم روشن است و برای آنان که نیست ، به مرور و با رو شدن دست شیاطین که لعنت خدا بر آنها، روشن خواهد شد ان شاء الله.

اما درد اصلی جامعه امروز ایران، کمبود همدلی است ! که متأسفانه ناشی از عدم شناخت صحیح مخاطب، عدم برنامه ریزی مناسب برای شناخت و ایجاد ارتباط صحیح بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان و نظام جمهوری اسلامی، برداشت ها و قضاوت های یک جانبه هر طیف از دیگری، متهم کردن یکدیگر، نرسیدن صدای اعتراض به حق مردم به مسئولین، نادیده گرفته شدنِ دلیل اصلی اعتراضات و بغض ها و بروز اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایجاد گفت وگویی به دور از فضای دوقطبی بین معترضان در رسانه ملی

فارس من| ایجاد گفت وگویی به دور از فضای دوقطبی بین معترضان در رسانه ملی